OCEADE-SAUNALAND.

Océade is hét levendige waterpretpark in Brussel. Wij, als de n° 1 glijbanen in België, dompelen jou, jouw familie en jouw vrienden onder in een onvergetelijk attractiebad met tal van glijbanen. We schotelen jullie maar liefst 6 daverende glijbanen voor met in totaal 10 glijbaanpistes.

Bij ons tel je dan ook het meeste aantal glijafdalingen per uur en zijn er immens veel verschillende mogelijkheden om van de glijbanen naar beneden te komen. Want samen ervaringen beleven en delen, daar gaat het bij ons om. Daal de Caméléon af in de kleur van jouw keuze en trotseer de impressionante Anaconda met een band voor 1, 2 of 3 personen. Meet je beste tijd in de Ourganan (ook gekend als “de orkaan"), een glijbaan met olympische kracht.

Onze binnen- en buitenglijbanen, outdoor- en indoorzwembad met golfslagbad en Saunaland met sauna's, hamam, jacuzzi's bezorgen jou ongetwijfeld een spetterende totaalervaring.

Océade is nog open tot en met 30 september 2018 !