Safe Sauna.

07/08/2020

Gezondheid en veiligheid, dat zijn de twee voornaamste begrippen uit ons saunawoordenboek. Als saunaliefhebbers weten we maar al te goed dat regelmatig naar de sauna gaan ontzettend goed is voor lichaam en geest. En dat veiligheid een onontbeerlijke rol speelt bij het garanderen van zulke weldaad, is eigenlijk nooit aan ons voorbijgegaan.

Reeds jarenlang fungeert de Saunavereniging als garantielabel voor kwaliteitsvolle en veilige wellness, dit door o.a. verplichte controles op waterkwaliteit e.d.

En ook tijdens de gezondheidscrisis die nu woedt, hebben we de handen in elkaar geslagen om een veilig wellnessplan uit te werken, aangepast aan de noden van vandaag.

Omdat we ervan overtuigd zijn dat een saunabezoek – dankzij voorzorgsmaatregelen bij onze leden – nog steeds veilig kan, willen we dat graag benadrukken met het Safe Sauna label; een embleem dat staat voor veilige wellness, erkend door Saunavereniging België.

Wanneer plan jij een zorgeloos dagje wellness in?

Met warme groet,

Saunavereniging België