Sauna For Life.

28/11/2019

De winter is hét saunaseizoen! Dat zien we bij de Saunavereniging van België aan het aantal wellnessbezoeken in de maanden december, januari en februari. De kille temperaturen maken een warm rondje sauna des te aantrekkelijker en bovendien is de energieboost die je krijgt van het afwisselen van warm naar koud de remedie bij uitstek tegen een eventuele winterdip.

Maar ‘wellness’ is ook een fijn kerstgeschenk: je geeft een vriend of geliefde wat warmte in de koudste periode van het jaar, wat tijd voor zichzelf, een moment van rust, een stukje ‘zijn’ in de plaats van altijd maar te ‘doen’. Bovendien kan hij of zij het geschonken bedrag naar eigen keuze vrij besteden in één van de aangesloten publieke thermen of privésauna’s.

En omdat we des te meer in de weldaad van een ervaring dan van een fysisch cadeau geloven, schenken we voor De Warmste Week tussen 1 en 24 december per aangekochte Wellness Cheque (vanaf € 50) een bijdrage van € 5 aan Make-A-Wish voor het invullen van een wens voor kinderen met een levensbedreigende ziekte. Want zij verdienen meer dan wie ook een ervaring, een moment van warmte, van ongeremd geluk.

Sauna for life!

Wil je graag meer weten over De Warmste Week? Je vindt er alles over op de website of op de Facebook pagina.