Saunavereniging België Stunt.

28/02/2020

Zin in een voordelig sauna-uitje? De Saunavereniging stunt met een immens voordelig pakketje: het Spring Break Arrangement. Voor slechts 59 euro krijg je met twee personen toegang tot een wellnesscomplex naar keuze en je mag er bovendien ook nog 20 euro vrij besteden. Een zalige massage of een hapje en een drankje, het kan allemaal. Vergeet alleen niet op voorhand je Wellness Cheque aan te kopen in onze webshop om te kunnen genieten van deze actie!

Wil je graag iemand in de bloemetjes zetten deze lente, dan kan dat ook via onze Wellness Cheque. Je kan zelf een waarde kiezen of meteen het bedrag van het Spring Break arrangement ingeven. Zo kan de begunstigde zelf kiezen naar welke sauna hij of zij het liefste gaat. Ontdek hier de deelnemende publieke thermen.

Opgelet: deze actie is enkel geldig op weekdagen van 1 maart t.e.m. 31 mei 2020 en dien je op voorhand te reserveren bij het gekozen wellnesscentrum. Niet geldig in het weekend, op feestdagen en tijdens schoolvakanties. Enkel mogelijk op vertoon van een geldige WellnessCheque t.w.v. € 59.

Wist je trouwens dat alle bij de Saunaverenging aangesloten saunacomplexen dienen te voldoen aan de allerstrengste eisen qua hygiëne en waterkwaliteit