Aqua Puur.

Aquapuur is een ruime privé-sauna waar je zowel gezellig met z’n tweetjes kan genieten als zalig ontspannen in grotere groep. In onze sfeervolle, luxueuze omgeving met panoramische bio-sauna, stoomcabine, infraroodsauna, buitenzwembad, jacuzzi met kleurentherapie en relaxruimte kan je je volledig ontspannen, genieten van een hapje en een drankje en je natuurlijk volledig laten verwennen in onze wellness met een heerlijke massage, lichaamspeeling, lichaamspakking, ontharing, pedicure, manicure,nagelstudio of gelaatsverzorging zowel voor dames als heren.

Om de verwenning helemaal compleet te maken kan je bij ons ook terecht voor het perfecte kapsel in ons kapsalon. (Natuurlijk kan u ook in onze wellness of kapsalon terecht zonder gebruik te maken van onze saunafaciliteiten.)

Kom gerust even langs en ontdek zelf de pure verwennerij van wellness, sauna en kapsalon in 1!

Tot binnenkort!

Het Aquapuur-team

• Nieuwe faciliteit

Tarieven.

Nieuw tarief

Arrangementen.

Puur Genot Arrangement ( Met zwembad + jaccuzi ) € 67,00 p.pers

Onthaal met een hapje en drankje. 2,5 uur gebruik van alle saunafaciliteiten Puur genotschot schotel (heerlijk genieten van vers fruit en kleine hapjes) Badlinnen-Slippers-Scrubzout-shampoo-conditioner- bodymilk zijn inbegrepen. *Arrangement kan verlengd worden: +15€ per half uur 2 pers *Vanaf Vrijdagavond 18.00u Zat-Zon en feestdagen + 5€ per uur niet per persoon. *Na 01:00 uur +10€ per pers per uur.

Puur Verwenarrangement 1(Met zwembad + jacuzzi) € 97,00 p.pers.

Onthaal met glaasje prosecco en een hapje. Lichaamsmassage van 30' 2,5uur gebruik van alle saunafaciliteiten Puur genotschotel (heerlijke verwennerij met vers fruit en kleine hapjes) Badlinnen-Slippers-Scrubzout-shampoo-conditioner- bodymilk zijn inbegrepen *Arrangement kan verlengd worden: +15€ per half uur voor 2 pers. *Vanaf Vrijdagavond 18.00u Zaterdag +5€ per uur niet per pers. *Kan niet geboekt worden op Zon en feestdagen.

Meer arrangementen bekijken

Wat zeggen de klanten.