Saunate.

Zin om uw lichaam te verwennen of tot rust te komen na een hectische dag? Bij Saunate bent u op de juiste plaats om te herbronnen. We zijn 7 op 7 open, de toegangsprijs is voor de hele dag (van 11 tot 23 uur). In de sauna's en baden bent u naakt, op alle andere plaatsen draagt u een badjas. Op woensdag en zaterdag zijn badpakken (geen zwemshorts) toegelaten maar niet verplicht.

In saunate geniet u van 3000m2 wellness met binnen een sauna van 100°C, een biosauna van 65°C met lichttherapie, infraroodsauna, een Himalayazout-sauna, een kruidensauna en een Kelo opgietsauna.

Tussen de verschillende saunarondes las je best telkens minimaal een kwartiertje rust in. Zo kan je lichaam weer acclimatiseren en in balans komen. Saunate biedt u een panormaische en stille rustruimte.

In de thermen treft u een rustgevende binnentuin aan met buitenzwembad, Kelo opgietsauna, kruidensauna en jacuzzi. U kunt buiten rusten in de ligzetels aan ons zwembad of in de lounge.

Tarieven.