Sweet Relaxation.

Geef uw lichaam zowel mentale als fysieke ontspanning door geregeld onze sauna te bezoeken. Wij beschikken over een volledig uitgeruste unit waar u zich als koppel even helemaal kan afzonderen van de drukte. Maar bij ons betekent naar de sauna gaan nog zoveel meer. In onze wellness kan u uw sauna combineren met talrijke andere behandelingen  zodat u volledig uitgerust terug buiten stapt na 2 of 3 uur genieten in privé sfeer.

• Zoutkristal sauna
  • Infrarood sauna
  • Hamam
  • Zwembad en jacuzzi
  • Relax terras buiten

Tarieven.

2 uur privé sauna - 2 personen 110€

Heerlijk tot rust komen en intens genieten, het kan bij privé sauna en wellness center Sweet Relaxation . Terwijl u geniet van de ontspanning die de sauna uw lichaam en geest biedt, werkt u tegelijkertijd aan uw weerstand en uw gezondheid. U kan het saunacomplex huren voor 2 uur, of langer , inclusief zoutsteen sauna, hamam, jacuzzi, zwembad,buiten terras met infrarood sauna. Kinderen zijn toegelaten , het is echter verboden speelgoed en kleine objecten mee te brengen in de baden, dit kan in de leidingen komen te zitten en het filtersysteem blokkeren. Voor kinderen vanaf 5 jaar tot 11 jaar betaal je 7.50€ Voor oudere kinderen of een extra volwassene betaal je 20€ , max. 6 personen toegelaten Een badjas kan u extra huren , badslippers breng je zelf mee of kan je kopen aan 3.50€

Arrangementen.

B-WELL arrangement 185€

Geniet in intieme sfeer van 2,5u pure ontspanning, een duo anti stressmassage van rug, schouders en hoofd werkt relaxerend op de spieren en zorgt voor een stress vrij hoofd na een zware werkdag....wordt helemaal Zen in onze sauna's , jacuzzi en zwembad , 2 uur intens genieten in onze luxueuze privé sauna. Laad je batterijen op en wandel na 2,5 u stressless buiten!!

Wat zeggen de klanten.