Thermen Asanti.

Bij Thermen Asanti vind je manieren genoeg om je door een deugddoende warmte te laten omarmen en je lichaam te bevrijden van onzuiverheden. Er is een zoutsauna, infraroodsauna, een chaletsauna, een kelosauna en ook een biosauna. Je kunt er de löyly of opgietsessie bijwonen. Hierbij wordt water, dat vermengd werd met etherische oliën, op de saunakachel gegoten. De vochtige hete lucht die vrijkomt, wordt vervolgens via een wappertechniek in de ruimte verspreid waardoor je lichaam even oververhit. Afvalstoffen worden zo sneller afgevoerd en antistoffen gemakkelijker aangemaakt. De kelosauna van Thermen Asanti is niet de eerste van België. Het is wél de grootste. Je zult er dus zeker een plaatsje veroveren tijdens de populaire opgietsessie.

Na de sauna, is het aangenaam een duikje in het binnen- of het buitenzwembad (32°) te nemen, of gewoon even plaats te nemen in de whirlpool. Wanneer de zon schijnt, biedt de zonneweide van niet minder tweeduizend vierkante meter een ideaal relaxmoment. In de winter daarentegen kun je plaatsnemen bij het knetterende haardvuur in de relaxatieruimte. Heerlijk!

Tarieven.