Wu Wei.

Wu Wei is een Wellness Center met publieke badpakken wellness én privé sauna, Wellness Hotel, Meeting, Events  & Teambuilding Center. Maar ook een lokatie voor feestjes met familie of vrienden. In Kortrijk. Allemaal onder één dak, maar kleinschalig en gezellig.

Wu Wei is een plek om weer in balans te komen, een oase om te ontspannen en te genieten, maar ook om nieuwe dingen te ontdekken en – waarom niet – te werken. Of je nu alleen bent, als koppel, in familieverband, met vrienden of met collega’s van je bedrijf.

Wu Wei betekent de kunst van het niet doen, leven op het ritme van de dingen. In alle omstandigheden in evenwicht dus. Door de authenticiteit van de oude drukkerij, de introverte en heldere architectuur, de rust, de ongedwongen en gastvrije sfeer en het aangename van de verschillende activiteiten proberen we ervoor te zorgen dat iedereen ‘Wu Wei’ wordt.

Wu Wei ligt op 200 meter van het station, 8 minuten wandelen van de grote markt van Kortrijk, 2 km van de autosnelweg en midden een boeiende regio die reikt tot Rijsel, Ieper en het Heuvelland, Brugge, de kust, Gent en de Vlaamse Ardennen.

• Binnen en buitenzwembad
  • 3 sauna's
  • Hammam in 5 zones
  • Diverse rustruimtes en binnentuinen